אופנהיימר: "לשים את בית הכנסת על אדמה גנובה זה בעיני לא יהודי ולא מוסרי"

    ישראל פריי 1 Comment on אופנהיימר: "לשים את בית הכנסת על אדמה גנובה זה בעיני לא יהודי ולא מוסרי"
    8:46
    02.05.24
    אתר קול חי No Comments on טראמפ מתייחס למהומות: "צריך להביס את הרדיקליים"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    עימות מרתק נרשם הבוקר בתוכנית "מדברים אקטואליה" בהגשת בצלאל קהאן ודוד חכם, בין מזכ"ל שלום עכשיו יריב אופנהיימר לפעיל הימין עו"ד איתמר בן גביר, הדיון שנסוב בעיקרו על סוגיית הריסת בית הכנסת בגבעת זאב, הוטען עד מהרה בכל האמוציות והאמביציות שיש לפעילים הפוליטיים הוותיקים להציע.

    אופנהיימר: "מתייחסים לעניין בצורה רצינית, זה לא קורה כבדרך אגב, צריך גם לשאול את מי שבונה את בית הכנסת, למה הוא בוחר לעשות זאת בדרכים מפוקפקות, יש אינספור בתי כנסת בישראל שנבנו כדת וכדין והם עומדים על תילם, השאלה צריכה להישאל את מי שבנה את בית הכנסת. בעשרת הדברות כתוב במפורש 'לא תגנוב', לשים את בית הכנסת על אדמה גנובה זה בעיני לא יהודי ולא מוסרי".

    בן גביר טען כי מאות מסגדים נבנים באופן לא חוקי ולא נעשה נגדם דבר: "כשמגיעים לרשויות המנהל והפרקליטות, התחושה אצל הרבה אנשים אצלנו שהמשחק מכור, תמיד יהודי יהיה הגזלן והערבי שטוען לבעלויות בלי שום מסמך יוכתר כבעל הבית".

    אופנהיימר טען נחרצות כי אין ולו מסגד אחד שנבנה על אדמה פרטית, "אחד מהבעיות של בן גביר זה שהוא משקר לציבור, אין ולו מסגד אחד שנבנה על קרקע פרטית ואם יש אולי אצטרף אתו לעתירה נגד המסגד, אין חיה כזאת".

    בן גביר לא נותר חייב, ולרחשי הגיצים הלוהטים שניתזו בלהט הוויכוח תוכלו להאזין בהקלטה המלאה:



    1 תגובות

    מיין תגובות